Gisterochtend zat ik op de bank met regen een beetje door fotoboekjes heen te bladeren, en toen kwam ik op een aantal ideeën die ik graag een keer met mijn camera wilde uitproberen. Ik heb toen gezocht op internet naar 'wedstrijden Zuid-Holland', en kwam er achter dat het dressuurconcours was op Hippisch Centrum Nootdorp. Dat is niet zo ver uit de buurt, dus heb ik wat SD kaartjes leeggemaakt en ben ik (in de miezerregen) met mijn camera op weg gegaan naar HCN.
Mijn ISO stond helaas best hoog door de mist en miezerregen..
Daar heb ik alleen het laatste stukje van de wedstrijd kunnen zien, maar toch heb ik een aantal gelukte foto's gemaakt:
1. Als eerste zag ik dit paard, hij/zij was al over de helft van de proef toen ik aankwam, dus veel foto's heb ik daar niet van kunnen maken.

2. Bovenstaand paard was de laatste in het M geloof ik, want daarna werden er even geen proeven meer gereden en was het Z begonnen met losrijden:

3. Ik had tussendoor nog even een vriendin gebeld omdat ik me best wel 'loner' voelde, dus toen die was gekomen zijn we naar de manegepaardenwei gelopen en heb ik wat foto's gemaakt van de manegepaarden. Helaas stonden ze dus op de wei en daar zijn ze, tja, soms niet helemaal schoon

4.

5.

6. En toen begon het Z. Als eerste kwam deze knapperd

7. Waarna dit paard aan de beurt was. Ik weet nou niet of hij/zij de hele tijd het oog dicht had, of dat er überhaupt maar één oog was.

8. Omdat het ging regenen zijn we heel even naar binnen geweest, maar toen we terug kwamen was er weer zo een leuke Spanjaard (denk ik dan)

9. Deze werd opgevolgd door dit paard, waar ik echt verliefd op ben geworden

10. En daarna deze

11. De laatste was deze witte schimmel, in het Z2 als het goed is.

12. We zijn totdat mijn moeder mij op kwam halen opnieuw nog even bij de manegepaarden geweest om foto's te maken;

13.

14.

15. Als laatste

Voor de eerste keer wedstrijd fotograferen ben ik nog best tevreden over de resultaten. Mochten jullie iemand herkennen, geef de foto's dan even aan hun door!

Tot de volgende keer