Beckumse paardendagen met Roos!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

HappyBuddha

Beckumse paardendagen met Roos!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-15 21:00

Hallo bokkers,

Vandaag heb ik gestart op de beckumse paardendagen met Roos.
We gaan de laatste tijd echt met gigantische sprongen voor uit, en het kriebelde wel zo om weer eens een wedstrijdje te rijden! Zal binnenkort ook een dressuurtopic maken!
Ik heb tot nu toe alleen de filmpjes.

Roos is een 11 jarige tuiger met een nogal euhhh, eigenzinnig karakter :D. Na dik 3.5 jaar heb ik eindelijk eens door hoe die handleiding van haar in elkaar zit!

Omdat het niet officieel is, mocht je de eerste manche hoe dan ook uitrijden. We hadden een aantal weigeringen, voornamelijk op de dubbel omdat ze dat eigenlijk helemaal niet kent!
De tweede manche ging stukken beter, 2 weigeringen wat allebei mijn fout was en een balkje. De eerste weigering kwam omdat ik na hindernis 2 teveel tempo had waardoor ik haar niet meer recht naar 3 kon sturen, de tweede kwam omdat ik in de dubbel aan het dromen was :+
Ik ben hoe dan ook super trots op Roos, dit was haar tweede outdoor concours en de vorige keer (3 jaar geleden), kwamen we niet eens over hindernis 1! Ze heeft zich gewoon perfect gedragen, niks van andere gekke paarden aangetrokken en deed het alsof ze het bijna elk weekend deed!
We zijn thuisgekomen met een mooi lintje en een nieuw halster, en een super ervaring rijker, en daarvoor gingen we er heen!
Tips zijn natuurlijk van harte welkom!

1e manche:

2e manche:

Anoniem

Re: Beckumse paardendagen met Roos!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 21:07

Roos! Wat een gaaf dier is het toch ook :+:

Ik vind dat je het knap doet en dat jullie al veel verbeterd zijn ten opzichte van vorige (spring)topics. Volgens mij is ze alles behalve een makkelijk paard, maar jullie komen er wel samen :)

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-15 21:10

Super bedankt voor deze leuke reactie!

Ik hoor op stal de laatste tijd ook veel dat we zo veel vooruit zijn gegaan, er zijn nog heeeel veel verbeterpunten maar ik ben trots op hoe ver we al zijn gekomen!

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-15 09:04

verder nog iemand? :D

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 21:46

Wat een leuk paard heb je! Veel plezier in het springen ook :D

Ik zou als ik jou was gewoon wat meer je tijd nemen op zo'n onofficiele wedstrijd de volgende keer. Dat zal wel goed voor het vertrouwen zijn, minder weigeringen!

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-15 07:28

Bedankt!!