Gisteren, 20 juni 2015 was het alweer 30 jaar geleden dat deze kleinegrote dondersteen ter wereld kwam. In deze 30 jaar is hij erachter gekomen wat natuurlijk wel en niet mag, maar hoe leuk vind hij het om precies het tegenover gestelde te doen, en ja dat op zijn 30 jarige leeftijd. dougar is topfit, geen ingezakte rug of iets, opi is zo gelukkig altijd
helaas heb ik natuurlijk niet zijn leven mee kunnen maken (wat ook wel te merken is, hij weet veuul meer dan mij
) Maar de 2 jaar dat ik hem ken ben ik meer dan dol gelukkig met een geweldig paard als hem
samen hebben we tranen gelachen, onnozel gedaan, maar het licht staat nog lekker aan
ik had cupcakes gebakken, de eigenaresse had een taart besteld en we hebben heb gewoon lekker verwend, Hier een paar foto's van dougar, en ja hij is echt 30 jaar
dit zijn wij, maar natuurlijk dougar
;1.

2.

muesli, brood appel & wortel
3.

cup cake's gemaakt
4.

Uitdelen aan iedereen natuurlijk, zijn traktatie
5.

6.

7.

8.

Onze taart;
9.

Het geheim hoe wij dougar zo fit houden, Hij is gewoon op stapritjes pensioen! Elke dag neem k hm met liefde mee naar het bos, op dit moment lekker in zn pjama, dazen zijn niet zijn grote liefde helaas.
10.

maar natuurlijk vooral heeel veel liefde geven!
11.

Temmen jullie mee? Dan kan hij des te meer felicitaties in ontvangst nemen