Binnenkort gaan we weer eens starten

Paspoortje:
Nuadhu Nuage a.k.a Noedel.
Goedgekeurde dekhengst.
Vorige week 7 jaar geworden.
M1 dressuur.
In april op de hengstenkeuring

Ondertussen natuurlijk daten

Afgelopen weekend

En vanavond

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mooney schreef:Knappe Nuadhu weer, het is toch maar een ruige bok.
Dacht al dat ik hem langs zag komen op FB, fijne clinic gehad bij Johan?
was zeker leerzaam 
Lowara schreef:Bekende trui
Wat loopt Noedeltje weer lekker! Als je nou eens.. Gewoon voor de lol, eens voor je uit kijkt ipv je knappe hengst te bewonderen ( ik snap het wel naturlijk) ziet er plaatje er NOG mooier uit
Jij doet ook mee in Emmen gok ik?
Wat een massa krijg jij toch elke keer weer soepel aan het lopen..chapeau
Wel de souplesse behouden, hem niet uit elkaar laten vallen, maar ietsje meer naar voren uitleggen en de hals iets uitschuiven vanuit de schoft.
Lijkt me zo'n machtig gevoel. Zoveel kracht en toch ziet het er bij jou elke keer uit alsof het je geen moeite kost, knap! Ruitermania schreef:Mooie combinatie !! Ik denk dat jullie nog punten kunnen scoren met meer gedragenheid / 'bergop'.
Dat zal niet makkelijk zijn met zo'n zwaarder gebouwd paard, maar genoeg begeleiding !!

m.n dat hij van achter naar voor door blijft lopen en goed onder gaat treden. In draf erg goed te voelen als hij echt mooi gaat klimmen. Maar lang volhouden lukt nog niet. Dat komt vanzelf 
.MariekeS_ schreef:Jeutje, er lijkt gewoon geen einde te komen aan zijn 'breder worden'...wel in positieve zin!Wat een massa krijg jij toch elke keer weer soepel aan het lopen..chapeau
Ik denk dat als je hem nog net die kleine fractie naar voren laat uitschuiven je alweer een ander beeld hebtWel de souplesse behouden, hem niet uit elkaar laten vallen, maar ietsje meer naar voren uitleggen en de hals iets uitschuiven vanuit de schoft.
Hier zou ik nou wel een keer een rondje op willen sturenLijkt me zo'n machtig gevoel. Zoveel kracht en toch ziet het er bij jou elke keer uit alsof het je geen moeite kost, knap!
Geloof mij het kost af en toe best moeite hoor haha. Hij laat mij ook flink zweten. Maar eerlijk is eerlijk, in de basis is hij heel makkelijk na te rijden
.
haha.
. Ik bekijk het positief haha.
mag ik vragen welk zadel jij hebt? Die ziet er erg comfortabel uit! MamaMiesje schreef:Nah, eigenlijk houd ik niet zo van Tinkers... Maar deze valt dan wel mee...
Mayflower_ schreef:Oh wat een plaatje! Mooie chique tinker. Je rijdt hem erg vriendelijk.mag ik vragen welk zadel jij hebt? Die ziet er erg comfortabel uit!