Harry is een belg van bijna 1 jaar(10 juni). Ik kwam hem op fb tegen, en mijn hart gelijk verloren
. Naar een bericht gestuurd te hebben, kregen we een terug dat er al iemand kwam kijken, maar dat ze ons op de reservelijst zou zetten. Savonds bericht gekregen of we nog belang bij hem hadden, de andere kopers waren niet op komen dagen. Natuurlijk wilden we eerst harry in echt zien. Afspraak gemaakt en vandaag even gekeken. Hij stond dus bij een slager (bleek dus de slager die ik kende en mijn oud paardje ook had heen gebracht jaren geleden) die hem als drie en half oud veulentje had gekregen tussen slachtpaarden met nog twee jonge veulens. Vermagerd. Ze heeft dus besloten om hun een tweede kans te geven en heeft ze een half jaar op land laten lopen ontwormt en laten bekappen. Voor de rest kent hij niks, ja halster om dat was het ook. Hij is dus bang maar wel nieuwsgierig. Ik heb er een goed gevoel bij omdat we al meer van die jonge paarden hebben gehad. Ze vertelde wel eerlijk bij dat hij niet zo groot zou worden maar de 1.50/160 wel haalt, nou geen probleem ik ben zelf ook niet groot
Volgende week brengen ze hem

Als jullie nog een andere naam weten suggesties zijn welkom
Ik zeg doen! Wat een prachtig menneke