Ondanks dat vooral het jonge spul er helemaal geen zin had, zijn er een aantal prachtige foto's uitgekomen die ik graag met jullie wil delen

Als eerst GR Bint Shadwan, bij de meeste beter bekend als Mausi, zij is de dochter van de helaas veel te vroeg overleden Classic Shadwan, en uit een prachtige Ansata Najdi dochter. Ten tijde van de foto's was ze 7 maanden drachtig van Amirat Al Ashaanon ([KS-MK] All you need is a little luck.. Bint Shadwan x Amirat), we kijken enorm uit naar dit veulen!
Mausi heeft zich absoluut van haar beste kant laten zien tijdens de fotoshoot, wat kan die merrie toch enorm bewegen!

En dan mijn grote vriend Fardani, door mijzelf gefokt, een Ansata Nile Echo zoon uit mijn voormalige merrie Hala B, een Emiratus B dochter.
Fardani wordt volgende week 3 jaar en ik ga hem de komende maanden voorzichtig zadelmak maken, en dan zal hij van de winter een paar maanden naar een kennis van me gaan om hem door te rijden. Kan niet wachten om volgend jaar lekker met deze man het bos in te kunnen!

Dan mijn jonge trots, Aleeyah, Mausi's dochter van afgelopen jaar, van de prachtige GR Lahab. Aleeyah zal hier op stal blijven als toekomstige opvolgster van haar moeder.
Helaas had ze weinig zin om zichzelf te laten zien, en door een tik van één van de anderen liep ze ook niet helemaal zuiver. Dus helaas maar één foto van haar knappe koppie

Dan mijn kleine draakje, het brutaalste veulen dat ik tot nu toe mee gemaakt heb, Amir Lateef

Vergeef hem zijn half geplukte wintervachtje

En dan, last but for sure not the least, mijn prachtige Aziza, morgen alweer 8 jaar bij mij!
Eén van de weinige Ansata Sinan dochters in Europa. Ze is inmiddels alweer ruim 2 maanden drachtig van GR Lahab, hopelijk volgend jaar een vol zusje van Amir!