Deze foto's zijn namelijk mijn laatste momenten op een paard zijn rug.
Gezien ik opzoek was/ben naar een bijrijdster,moest hij natuurlijk weer onder zadel komen..dus de basis weer bevestigd en zo gingen we opzoek.
Ik had iemand gevonden maar helaas kan/mag ze niet meer komen rijden van haar ouders,
wegens ze een flinke val heeft gemaakt met hem waarbij hij tegen haar oog getrapt had(niet expres!).
Dus ben weer opzoek of eventueel bruikleen voor 1 jaar lang.
Mocht ik niemand vinden blijft hij gewoon een jaar lang 24/7 op de wei,
de plannen worden wel doorgezet om hem volgende zomer te beleren voor de koets.
Gelieve geen commentaar te geven op het zadel : ik ga geen zadel kopen voor enkele keren erop te zitten..
had afspraak met zadelmaker voor een nieuw (en gepast) zadel te laten maken voor hem en verzorgster,
maar dit moest ik natuurlijk afzeggen nu ik geen bijrijdster meer heb.
Mijn houding trekt helemaal op niets, vooral mijn rug/bovenlichaam..dit weet ik en kan ik niets aan doen,
word namelijk woensdag geopereerd aan mijn rug.
Mijn beenhouding is niet zoals het hoort, mijn zenuwen zijn aan het begeven qua kracht & balans door mijn rug, mijn linkerarm is ook niet optimaal
want ben daar 2 maand geleden aan geopereerd en heb weer gevoel in mijn arm na 3 jaar bijna niets van gevoel te hebben.
We zijn eigenlijk 2 pechvogels die bij elkaar passen, anders kun je het niet omschrijven
Dinsdag komt de osteopaat voor zijn rug,is weer de gehele controle.
Jullie kennen hem waarschijnlijk van dit topic:
[VVDD] Diëgo die eindelijk weer 'paard' word !
Di is een 4 jarige Tuiger(?) ruin van 1m64.

Op verkeerde been aan het lichtrijden

In galop kan hij zich hele sterk maken, dit is een moeilijk moment gezien ik nog moet leren hoe/wat mijn (linker)arm.

strenge binnenhand

Meneer kan ook springen:
http://nl.tinypic.com/r/25tfe4k/8
oortjesfoto's

Wees vriendelijk.
laat eventueel commentaar lekker gaan! Veel succes met je rugoperatie alvast!