Afgelopen week is Inspector gadget gekeurd
Ik vond het echt super spannend Als je er 1 gaat kopen en die heeft wat zeg je laat maar neem hem niet Maar ja deze heb ik al Dus de opluchting was groot dat het allemaal goed is!!!! Nu wordt alles opgestuurd naar het KWPN om het prok certificaat te bemachtigen
en Hij staat in de opfok hij is wel veel hengst dus even kijken Hoe die zich op de wei gedraagt als die teveel achter de vrouwen aan zit Gaan nog dit jaar zijn ballen eraf Tegen mij is die wel heel lief Maar in de club toch echt wel THE BOSS

Het is de bedoeling hem volgend jaar te beleren en licht aan te rijden Hij mag pas terug komen als hij een balkje kan lopen en een stukje kan buiten rijden Ik vind het heel belangrijk dat de basis er goed inzit Voor dat ik zelf met hem aan de slag ga

Van de zomer maar weer eens nieuwe foto s maken De laatste is al weer van vorig jaar
PS zitten geen leestekens meer op mijn pc sorry
even leestekens gebruiken graag.
Nee tuurlijk loopt die niet tussen de merries Hihihi Maar hij ruikt ze wel natuurlijk Ook al staan ze 300 meter verderop Hij loopt ook gwn in zijn 1 tje langs het draad terwijl de rest achter in de wei staat Hij doet zijn naam eer aan Hele dag op onderzoek uit
altijd leuk als ze goed gekeurd worden !
dit kan hij zien als spelletje, en zit je over aantal jaar nog erachteraan te rennen om hem te vangen haha