Van het weekend weer op concours geweest met Win. Eerst de eerste selectie van het seizoen in riel op Manege Zandeind. Erg mooi en fijn parcours. In het basis rondje mooi 0 kunnen rijden. Hij liet zich perfect rijden en deed alles braaf. Van de dubbel (8) vergat ik bijna om naar 9 te rijden, een geluks hebbertje dus dat hij hem zo braaf springt!
De barrage helaas een pech balk op 1, zeer balen! Zonder balk zou ik 3de geweest zijn met 70 stijlpunten. Jammer maar helaas kunnen we van leren! Al met al super trots op mijn topper!
Maandag (koningsdag)
gestart op een onderlinge wedstrijd waar ik vorig jaar de wisseltrofee in de wacht heb gesleept.
Dressuur ging niet lekker voor mijn gevoel, september voor het laatst gestart in de dressuur. Toch 186 gereden en 5de plek
Springen deed hij super, hij was wat vermoeider en liet hij best wel z'n benen hangen waardoor ik zakte in het klassement. Parcours was hoger gebouwd en stond vrij pittig toch blij dat ik rond gekomen ben! Dat was mijn doel voor die dag. Helaas niet gefilmd maar wel tal van leuke foto's!
2

4

5

7

10 bonus hindernis

laten jullie een reactie achter?