Bedankt voor alle leuke reacties!!
EllaBellaah schreef:Wauw wat een gave gangen hebben die zeg!! Wat doe je verder met ze? Lopen ze ook onder het zadel? Die valk panterbonte is wel een mooie verschijning, die heb ik nog niet vaak gezien.
Nimroos is pas 3,5 jaar, die wil ik in de toekomst voor de wagen en ook de menwedstrijden mee in, ik ben al wat met hem bezig qua longeren en sturen oefenen, maar door zwangerschap zal ik dit jaar niet verder daarmee gaan dan dat.
Pjotr kan ook onder het zadel, maar ik pas er zelf niet op natuurlijk en mijn dochtertje is nog te klein, misschien later!
Hij kan ook voor de wagen, in de toekomst wil ik hem verder trainen en ook uit brengen op wedstrijden maar omdat ik dat maar met 1 pony tegelijk wil (Nimroos eerst) weet ik nog niet precies wanneer dat gaat worden, tot die tijd gaat hij gewoon recreatief zo af en toe voor de wagen. Deze foto's zijn van twee weken geleden:

Verder is Pjotr bij ons vooral de dekhengst, hij is best populair en fokt prachtige nakomelingen (Nimroos is ook zijn zoon he
). Dit prachtige valk sjabrak merrieveulentje is 2 april geboren uit een merrietje van 1 meter en is het eerst geboren veulentje van dit jaar van hem en tevens het eerste veulentje sinds Pjotr bij mij dekt
. Zelf verwacht ik ook binnenkort een veulentje van hem bij mijn eigen valk Welsh a merrie!