Larissa is een 4,5 jarige NWR merrie. Ik heb haar precies een jaar geleden beleerd. Het is lang niet altijd even makkelijk geweest. Op het begin ging het echt super! De eerste keer dat er een ruiter op haar ging (ik dus) konden we al gelijk los draven en rond sturen! De tweede keer dat we gingen rijden gingen we zelfs al galopperen!
Toen begon ze helaas streken te krijgen. Niet heel gek natuurlijk, ze is een jonge pony, die hebben duidelijkheid nodig en kunnen soms nog wel eens wat uitproberen.
Ik kwam alleen net van de makste pony ter wereld (Monty) af, en was dus totaal niks gewend qua aanpakken. Al snel werd ik dus bang. Een hele tijd heb ik dit niet durven toe te geven... Daardoor werd het alleen nog maar erger.
Nadat ik een overstap van instructrice heb gemaakt gaat het nu echt stukken beter!! Ik ben nooit meer bang bij haar, en ik vertrouw haar de volle 100%!
Ze gaat nooit meer bij me weg, als ik te groot voor haar word, ga ik met haar mennen. Ik ben echt gek op haar, en ze is echt mijn leermeester.
Sorry voor dit lange verhaal, dan nu de foto's

Dit is mijn knappe merrie

Het vertrouwen zit wel goed

En vandaag hebben we nog iets leuks gedaan: we zijn namelijk naar het bos geweest

you never get the horse you want, but the horse that you need

Tot slot nog een filmpje
Ik hoop dat wij nog vele jaren van elkaar mogen genieten

Zoals jullie waarschijnlijk wel zagen is ze drachtig. Haar topic staat in mijn onderschrift

Reacties vinden we leuk