Voor de verandering eens een springtopic met mijn veelzijdige arabiertje in plaats van een mentopic

We storten ons de laatste weken opnieuw volledig op het rijden, we proberen regelmatig een dressuurles mee te pikken maar ook een springles mocht natuurlijk niet ontbreken.
Dit was trouwens onze eerste les bij deze springinstructeur, ik blijf wel naar de groepslessen gaan bij de vorige instructeur maar voor privétrainingen verkies ik toch de aanpak van deze lesgever

Eerst even kennismaken, ik ben hem aan het uitleggen dat we een halfjaar geleden nog helemaal geen niveau hadden

Daarna moest er natuurlijk even ingereden worden, ondertussen kon Kevin eens kijken hoe onze dressuur gaat. Ik moet lachen omdat het waar is wat Kevin zegt, als ik hem niet voldoende actief houd gaat hij met zijn voeten slepen

Vervolgens was het tijd voor het echte werk, inspringen met een laag kruisje

Wat enge sprongen geoefend waar we normaal gezien altijd weigeringen op hebben, helaas geen foto van de waterbak-sprong

En op het einde sprongen we nog een klein parcoursje, wat al veel gecontroleerder en rustiger ging dan anders

En de dubbelsprong om te eindigen

Ik hoop dat jullie genoten hebben van ons verslagje, Sem zegt ook doei