Hij loopt op dit moment L2 en thuis ben ik hem aan het klaarstomen voor het M1. Hij mist nog wat kracht en stabiliteit (en ik zelf ook),maar hoe hij de laatste maanden vooruit gaat denk ik dat de M helemaal goed gaat komen.
14 maart Was in Harmelen de koudbloedwedstrijd van DAH west en KVTH Zuid-Holland.
Ondanks een misser in de eerste proef (voorlezer begon met de verkeerde proef), waardoor bij mij de stress de kop op stak en Nash daar heel erg op reageert heb ik hem de 2e proef echt door moeten slepen. Al met al ben ik wel tevreden.
Nash raakt snel in de stress en Is sensibel, waardoor hij gaat rennen (en hard ook). Zo ben ik er eind september heel hard vanaf gevallen en heb voor het eerst van mn leven in het ziekenhuis gelegen.
Onderaan mijn protecol stond dat de hals wat te laag en lang Was gedurende de proef. Ik ben er juist heel erg blij mee, omdat hij voor het eerst zo laag durfden te lopen en dat zelfs het halsstrekken nietesns zo beroerd ging.
Ach, er Is nog genoeg om aan te werken, daar ben ik mij meer dan bewust van (zeker mijn eigen houding en losgelatenheid), ik ben gewoon mega trots met hoe hij de laatste tijd enorm vooruit gaat en ondanks zijn jonge leeftijd (bijna 6) heel graag en hard werkt voor mij.
Wees een beetje lief voor ons, We komen van ver