Hoi Bokkers,
Gisteren (7 maart) hebben mijn vriendin en ik een slipjacht gevolgd die bij ons in het drop en omgeving jaarlijks plaats vind. En wil ik met jullie wat foto's delen. Na het uploaden van de foto's is het kwaliteit geweldig achter uit gegaan.
De slipjacht vond plaats in Buinen, Borger, Ees en Westdorp.
Het begon vanaf de manege in Buinen. En was de eerste run richting Bronneger

Inmiddels run begonnen, dus de honden voorop!

En dan de paarden er achter aan!

En wat was het een gerace met de auto, de groep gaat vrij snel en als je een goed plekje wil moet je er overal snel bij zijn.

Eerste run voorbij, dus op naar de 2e run.

2e run gaat van start, honden eerst!!

En daarna de paarden.

Opnieuw racen naar een andere plek. Waar het vervolgens niet volgens plan ging

Er loopt veel wild rond en helaas raakte ze in paniek, en daarom waren de honden een beetje in de war en zijn ze achter de reeën aan gegaan. Eerst ongeveer 3 en daarna de hele honden groep er achter aan. Er zijn ongeveer 5 ruiters er achter aan gegaan.

Na de 2e run was er grote pauze, maar de honden en de ruiters waren nog niet terug. Wij hebben een poos gewacht maar daarna toch naar huis gegaan. Dus helaas hebben we de 3e en 4e run niet gezien, maarja volgend jaar beter.

Dit was mijn kort verslagje. Hopen dat jullie het leuk vinden

naar de Jachtvereniging wellicht dat er een aantal ruiters ze ook nog willen nabestellen
Ben niet zo'n held maar ik zou 2 keer moeten slikken.. Lijkt me leuk om dit ook een keer te doen.