De meeste bokkers die regelmatig op SPR-ITP kijken zullen ons wel kennen, maar voor de rest zal ik Chall even voorstellen
Challenge is een 8 jarige ruin van Asca Z x Colino. Chall is echt het paard wat ik zocht en de tweede dag dat hij bij mij thuis was zei ik dat ik met hem in het Z zou gaan springen. En dat is inmiddels gelukt! We zouden na de Drentse kampioenschappen Z gaan starten, want het ging zo goed dat het jammer was om voor die tijd te promoveren. Helaas stond hij de avond voor de kampioenschappen met lichte koliek waardoor ik heb besloten om af te melden.
De volgende wedstrijd werd georganiseerd door mijn rijvereniging en voor het M en Z was er maar 1 parcours dus een mooi moment om te promoveren. Het rondje M had ik daar 1 af en het rondje Z sprong hij fijn! Helaas had ik toen aan het eind 2 springfoutjes.
Afgelopen donderdag zijn we voor de tweede keer in het Z springen gestart. Eerst een rondje M vooraf, Chall was brutaal, had 1 foutje onderweg en ik twijfelde zelfs om een tweede rondje in het M (HC) te starten. Mezelf een schop onder m'n kont gegeven en gewoon gestart.
We reden dus een foutloos parcours en wonnen daarmee het M/Z wat samengevoegd was voor de prijzen
. Ik was en ben zooo blij! Gisteren heb ik hele mooie nieuwe concoursdekens opgehaald en omdat het eigenlijk een fototopic hoort te zijn daar nog even een foto van

gefeliciteerd!!
)

Je hebt een knap paard!!
de 2e dag dat 'ie bij mij thuis stond heb ik het in ieder geval uitgesproken haha.