Leuke spanjaard, maar ook ik denk niet dat er echt iets tussen zit om uit te vergroten. Licht is niet heel mooi, en op de mooiste foto (imo) lopen er meerdere takken op de voorgrond door het beeld.
Voor uit vergroten zijn ze niet heel erg scherp en is het licht slecht. Als je dan toch 1 wil zou ik voor die van de steiger gaan, en iemand vragen om de takken weg te bewerken. Is volgens mij een topic hier op bokt waar ze dat doen.
Licht je zadel wel goed? heb het idee dat die te ver naar achteren ligt en de pommel teveel op de schoft drukt.
Voor de rest vindt ik het echt een ontzettend gaaf paard
Dankjewel allemaal Het bruine hoofdstel komt nog, ben nog geen leuke tegen gekomen, Ze komen ook van fb af, Wil ook nieuwe telefoon hoesje met hem er op
Je hebt een leuk paard, maar leg dit zadel er alsjeblieft niet meer op. Omdat de boom te wijd is drukt ie op de schoft, dit is funest voor je paardje; ook is het zadel te lang. In plaats van zoeken naar een bijpassend hoofdstel, kan je beter doorsparen voor een goed passend zadel, al of niet western en laat er dan een goede zadelmaker voor komen.
Helemaal met moorcats eens! Leuk paardje, maar dit gaat z'n rug kosten. Veel mensen kopen een leuke goedkoop westernzadel maar rijden hier wel de rug mee kapot. Dit zadel ligt inderdaad niet goed!
die foto's van de meeting heb ik ik er aleen 1 in me kamer hangen en als hij niet wil stilstaan dan gaat hij hangen aan te teugel, moet je in houden rij byna altijd met lange teugel..
Jolien87
Geplaatst: 22-02-15 20:00
Leuk paard, maar ik sluit me aan bij de rest: daar is ook zo'n beetje alles mee gezegd. Probeer een goed passend zadel te vinden en ga op zoek naar een goede trainer die je kan helpen met je teugelhulpen. Het probleem wat je nu aangeeft is iets wat je er best uit kunt krijgen met de juiste begeleiding. En ik zou het zonde vinden als je geld uitgeeft aan het uitvergroten van één van deze foto's, de kwaliteit is daar echt te laag voor. Wacht dan op een volgende fotomeeting of moment waarop iemand met een goede camera foto's kan maken, dan ben je een stuk zekerder van kwalitatief mooie foto's. Veel succes!
Ik ga met het bovenstaande mee. Het zadel is écht veel te wijd en ligt gewoon direct op de schoft. Dit kun je echt je paard niet aan doen. Hij doet het hoofd in de lucht om van de druk=pijn af te komen, en jij trekt hem naar benenden
Het zadel direct weg doen, niet meer mee rijden! Het zadel ligt niet lekker, is te breed en waarschijnlijk ook nog te lang. Daarbij is het pad dat eronder ligt ook niet geschikt.