Eergisteren kreeg ik een smsje dat Di wegmoest en vandaag hem gaan ophalen.
Wie hier meer over weet gelieve dit via pb te doen ivm respect(en het privé is) en niet netjes is tegenover de vorige eigenaresse.
Het was niet de bedoeling dat hij kwam maar ik wil absoluut niet dat hij de handel in terecht komt door zijn medisch verleden en zijn levenslange (dure)dieet..dat zou ik me nooit kunnen vergeven!
begin maart word ik geopereerd en eind maart/begin april ook, met een revalidatie van minstens 1 jaar.
Ga een jaar tot 1,5 jaar niets kunnen doen en ga opnieuw moeten leren stappen/tillen/lopen/bukken enzo dus ben hem nu aan het heropvoeden in de hand(is nodig!) en dan de wei oplaten en zo en dan eens laten longeren door mijn verzorgster.
Rijden ga ik niet meer kunnen doen dus wie weet later voor de koets!
Ben echt blij dat hij terug is.. weer mijn beste vriend terug waarbij de band zo groot is dat het niet te beschrijven valt !!
Diëgo is inmiddels ruin, word in april 4 jaar,malabsorptiesyndroom(neemt geen zetmeel en suikers op) en is 1m63(en nog groeiende)
Zoals jullie zien is hij al goed gekomen, hij had enkel tijd nodig om aan te komen.
Was wel even afwachten hoe hij ging reageren op de rest omdat hij al sinds de verkoop niet meer in aanraking is geweest met een ander paard..maar hij was braaf.
Helemaal bezweet van op de camion te staan

Hou het beleefd en niets naar boven te halen uit het verleden aub.