KNHS instructieweek 6B - allround paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

corientjuhh

KNHS instructieweek 6B - allround paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 08:17

Wie hebben zich nog meer aangemeld
Heb er de wekker voorgezet en 1 minuut voor 7 was ik de pagina al aan t refreshen haha, even paniek toen die om 7uur nog niet open stond
Maar ik heb me ingeschreven toen het bolletje nog groen was, toen ik klaar was oranje dus nu even spannend of ik er ook bij zit

Dus wie o wie gaan er nog meer heen?

OliLau

Re: KNHS instructieweek 6B - allround paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 08:23

Ik ben erbij! Ik sta geregistreerd dus ik denk dat het is gelukt. Je kunt even kijken bij mijn kalender, daar staat het evenement en of je geregistreerd bent of wachtlijst

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 08:24

Ga ik doen!

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 08:26

Idem hier! Nog nooit zo hysterisch bezig geweest om zeven uur!

Ik ga ook mee! Vind het wel spannend, omdat ik in mijn eentje kom... Maar heb er wel onwijs veel zin in!

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 08:27

Er staat in het groen dat ik geregistreerd ben!

Wat is verstandig? Kan ik extra hooi erbij doen?
Ik weet het niet, ze is soms nog wel eens een hittepetit, maar dan rij ik 3 of 4 keer per week. Daar natuurlijk elke dag 2x
Gewoon 3x krachtvoer laten staan en dan een extra hooi beurt erbij? Denk dat ze wel honger krijgt, maar aan de andere kant laat ze vaak haar hooi liggen (ze krijgt wel heel erg veel van de eigenaar)
Ik weet niet wat ze daar voor porties hanteren?

@shirleyp ik kom ook alleen.. Nouja samen met mijn paard haha
Wekker stond hier kwart voor 7 en maar goed ook haha, heb vakantie deze week maar hiervoor wil ik mijn wekker wel zetten

OliLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 08:29

Waarom 3x krachttoer? Het is mijn eerste keer hoor, maar ik wil wel mijn eigen voer geven en geen 3x. Slobber kan wel maar 2kg per dag is echt maximaal voor mijn paardje.

OliLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 08:30

Mijn wekker stond om half 7! Ik was zo zenuwachtig, maar het is gelukt samen met een vriendin van me

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 08:31

Ik denk dat ik ook brokken meeneem van stal... Daar is ze immers aan gewend
Misschien dat ik d'r nog iets van nerv control oid ga voeren (start binnenkort al dan), al ik geen gekke dingen daar verwacht, gezien ze altijd erg braaf is

Ik kom trouwens zondag al :) gezien ik maandagmiddag weg moet en dinsdagochtend weer kom (iemand die me heen en weer wilt brengen naar de trein? :P )

Hadden jullie een annuleringsverzekering erbij afgesloten?
Las trouwens dat het een maand van te voren 50euro kostte, 1-3 maand 35 ofzo en 3 of langer 25? Die 15 euro die je vooraf betaald is dus dat je alleen maar bv 50euro betaald en te rest terug krijgt?

OliLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 08:34

Ik kom ook zondag al! Mijn paard wil nog wel eens de trailer niet ingaan dus beter no stress denk ik dan. Ik wil ook gewoon mijn eigen brokken voeren. Denk dat de meeste niet hun paard ineens voor een week op ander voer willen zetten. Ik heb geen extra hooi bijgeboekt maar dat ga ik denk ik nog veranderen, en ik neem wel een baaltje van thuis nog mee. Of mag dat niet?

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 08:35

Ik kan moeilijk een baaltje meenemen haha
Zijn van die grote ronde balen :P
Hooi maakt mij niet zo heel veel uit, krachtvoer wel

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 08:35

Heb de mail binnen! Ik kom ook zondag al, lijkt me iets relaxer. Staat dat ik heb betaald voor een overnachting voor mijn paard, maar hoop toch dat ik ook mag blijven?

Ik denk dat ik me laat wegbrengen, heb er dan geen auto staan helaas. Als je een auto hebt wil ik je wel wegbrengen naar 't station hoor.

OliLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 08:36

Ik heb geen idee. Ik heb wel een annuleringsverzekering afgesloten. Just to be sure

OliLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 08:37

Ik hoop zelf mijn trailerrijbewijs dan te hebben, dan wil ik je wel brengen. Maar anders heb ik geen auto

OliLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 08:38

corientjuhh schreef:
Ik kan moeilijk een baaltje meenemen haha
Zijn van die grote ronde balen :P
Hooi maakt mij niet zo heel veel uit, krachtvoer wel

Hooi mij ook niet. Maar is wel lekker dat ik naast het hooi daar nog wat extra's heb.

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 08:39

Ik word ook gebracht gezien de trailer door iedereen op stal gebruikt wordt :)
Staat nog wel een kleintje, maar die is niet helemaal goed kwa verlichting dus we durven het niet aan om daarmee te gaan rijden zo'n stuk (kom uit drenthe)
Zo'n grote lijkt me voor paard ook wel fijner (kleine trailer is niet alleen 1,5 paard maar ook nog eens lager, paard past er makkelijk in (eigenlijk pony) maar groter is wel prettiger denk ik)

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 08:42

Ik heb mij ook aangemeld! :-D

Waarschijnlijk ben ik de oudste deelnemer op "ponykamp" :')
Heb voor deze week gekozen omdat dit tegelijkertijd met pony's is, en we met een paar van dezelfde stal naar Ermelo komen. Heb er zin in!!!

Zullen we direct een voorstelrondje doen?

Ik ben Lotte Dijkema, nu nog 23 jaar en kom uit Drenthe.
Het paard waarmee ik waarschijnlijk kom is een hele leuke 5- jarige die sinds oktober onder het zadel heb. Op dit moment hebben wij als combinatie nog geen wedstrijdervaring, maar tegen die tijd wel. Heb alleen nog geen foto van haar op mijn computer staan.

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 08:48

Ik heb ook de mail :D
Ga denk ik toch nog de annuleringsverzekering erbij doen zoals hierboven al werd gezegd just to be sure

Ik ben Corina 20 jaar (met krap 2 weken 21) en woon ook in Drenthe
Ik heb een eigenwijze 13 jarige merrie die ik soms achter het behang kan plakken of liefkozend frikandel noem, maar waar ik ook veel leuke dingen mee beleef
Op dit moment starten we B dressuur en mogen we over naar de L1 (na 5 wedstrijden al, maar ik wil zelf nog niet)
Springen zijn we beiden geen helden in, Nis omdat ze er nog wel eens langs wil schieten en ik , omdat ik soms een bange schijtert ben
We hebben ooit een BB parcours gereden wat wel goed ging (hoger durf ik niet 80cm dan vind ik het prima)
Boomstammetjes springen we in het bos wel, dat gaat altijd goed :)

Heb nog wel wat dingen die ik moet aanschaffen
Een bodyprotector (voor de cross)
Een nieuw dekje
Een voerton
Misschien dat er nog wat bij komt haha

xMnOn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 08:51

Ik heb me aangemeld. Manon van Echten, 22 jaar. Kom met een vriendin. Nemen beide onze paardjes mee :D

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 08:53

Ik heb btw nog geen bevestiging gehad.
Maar er staat in het groen dat ik me geregistreerd heb, dus dan zal het toch wel goed zijn ga ik vanuit.

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 08:53

Stond bij mij ook en ik heb een bevestiging gehad

OliLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 09:16

Ik heb ook een bevestiging gehad! Maar gister heb ik me ook ingeschreven voor week 5 (nu weer uitgeschreven) en kreeg ik ook pas een paar uur erna een bevestiging!

Ik ben Lauri, ben over een maandje 19 en ik kom uit Lochem, in de Achterhoek. Ik kom met mijn paard Oliver, een (bijna) 19 jarige zwarte ruin. We hebben 4 tripalons gereden en daar ook een springparcoursje bij gesprongen, gaan nog wat oefencrossjes rijden. Qua dressuur ben ik nog maar 1 keer officieel gestart, ik zou wel vaker willen maar ik moet eerst verder oefenen met trailerladen. Onderhand zijn we er al heel lang mee bezig, maar we zetten stug door. Ooit zal die er helemaal zelf inlopen!

Ik kom samen met een vriendin, Sanne en haar paard. Sanne en ik zijn stalgenoten en vriendinnen, en onze paarden zijn goede vriendjes.

Afbeelding Dit is mijn knappe zwarte!
Laatst bijgewerkt door OliLau op 04-02-15 09:18, in het totaal 1 keer bewerkt

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 09:17

ik zal zo ook nog even wat foto's zoeken
Eerst even snel een broodje halen begin nu toch wel honger te krijgen haha

dyonne_bente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 09:55

Ik sta ook ingeschreven!! Ik heb mijn bevestiging ook gehad! Mijn 3de jaar nu in deze week! Voor het eerst kom ik alleen heen, maar heb al wel wat mensen die ik ken die ook komen!

Ik ben Dyonne, ik ben dan nog net 18, eind juli 19 haha Ik kom uit Oude Niedorp, Noord Holland Noord. Ik kom samen met Bente mijn 9 jarige bruine merrietje (net 1.61 m). We rijden M2 dressuur, mogen M springen en crossen enkele crossen in de buurt per jaar.
Ze is een slechte eter... en vorig jaar met het paard van me zus ernaast ging het wel een beetje, maar dit jaar ga ik alleen dus ben weer benieuwd!

Ik heb geen extra hooi, omdat ze het hooi toch nooit opheeft.. En wel een annuleringsverzekering, je weet maar nooit...

Ik word gebracht, maar laten de trailer hopelijk wel daar staan.. Een klein hooibaaltje kan je zelf altijd meenemen en in de trailer houden. Als je paard dan echt te kort heeft kan je zelf bijvoeren.

Sannedavito

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 09:55

Wie zit er allemaal in week 6? Zullen we een groep app aanmaken?

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 10:15

Bedoel je van week 6 ponys en paarden of alleen de paarden?