Gister had mijn bijrijdster Anne-mieke les en ging ik foto's maken. Daarna ben ik er zelf nog even opgekropen en heeft zij wat plaatjes geschoten van mij en Loki

Wat info over Loki:
11 jaar
Draver x tuiger (ongeluk zit in een klein hoekje
)M2+13 dressuur, maar al een hele poos niet meer gestart. 14 Februari staat de eerste wedstrijd weer gepland!
Hij is het afgelopen jaar/1,5 jaar ontzettend slecht gegaan. Loki is een sensibel paard die snel schrikt, wat is geëscaleerd en zich uitte in grote miscommunicaties tussen ons. We gingen alleen nog maar met 300km/u door de bak en uiteindelijk was hij amper meer te rijden. Toen heeft mijn instructrice hem 3 maanden gereden en daarna hebben we met veel les en coaching van een speciale coach zijn we er bovenop gekomen. Op dit moment loopt hij heerlijk en is hij fijn te rijden, ondanks dat er soms nog downs zijn.

Over mijn cap, ik draag normaal eigenlijk altijd een cap, maar gister had ik geen zin om hem te halen en hij was bij Anne-mieke tijdens de les erg braaf. Heb mijn paard nu zo'n 8 jaar en weet dat hij op zo'n dag als gister geen stap verkeerd zet.
Dus geen reacties daarop graag.Dan de foto's! Heb helaas geen stapfoto's/losrijfoto's, want hij had al een half uur gelopen toen ik erop stapte

1.

2.

3.

4. Loki heeft veel moeite met zichzelf dragen en niet te diep lopen, dus ben erg blij met dit beeld!

5. Ook mindere foto's mogen getoond worden
Hij liep hier door mijn rechterbeen, wat ik probeerde te corrigeren maar tegelijk ga ik erg scheef zitten.
6. Stukje schoudervoor, mijn gezicht hier was niet toonbaar
Iets te strenge binnenhand
7.

8.

9. Richting het uitdraven

Mijn houding is een groot struikelblok, ik heb daar veel moeite mee, maar doe mijn best om het beter te laten worden.

Tips zijn zeker welkom!
Liefs,
Caroline
Prestige Optimax.