1.

Omdat ik van bokkers berichten krijg hoe het gaat want ze horen zo weinig hier maar een topicje van mijn dikke walrus!

Gisteren was ze precies 9 maanden drachtig en dan kan het aftellen nu toch echt te beginnen want met 5 weken mag het hummeltje al veilig op de wereld komen!!!

Niet alleen Mierela heeft last van haar hormonen (het niet uit kunnen staan van bepaalden paarden of mensen

Ik hoef niet eens een eigen kindje te krijgen om dat te krijgen ga maar eens een veulentje fokken en dan krijg je het! Als een ware penny betaamt spring ik als een klein meisje in een snoep winkel rond
wanneer ik het kleine hummeltje voel schoppen

Al ''fanatiek'' fotograaf (na maanden je camera in het stof te hebben gelegen!

Helemaal blij toen ik zaterdag uit bed stapte en er lag SNEEUW!! Maar die vreugde was van korte duur want voor ik bij stal was was alles al 1 nat zooitje..
Achja hop camera gepakt want het werd toch wel eens tijd om echt goede foto's te maken van mijn dikke donkere walrus..
Echt tot nog 2 weken geleden was er vanaf haar voorzijde nog haar achterzijde niks te zien van haar buik!! Maar dat is nu wel anders!!
2.

3.

Mierela is 9 maanden drachtig van de prachtige duitse goedgekeurde hengst Hesselteich's Golden Dream

4.

Des ondanks dat er bijna geen sneeuw meer lag vond mevrouw het prachtig en hoppa daar ging der staart in de lucht, neusgaten open en gaan met die banaan

5.

6.

7.

8.

Dikkie

9.

10.

Even een voorbeeld hoe Mierela er in de zomer uitziet! Een echte toverbal dus haha..
11.

Genoeg gepraat! Bye bye

12.

Tevens als jullie het leuk vinden kunnen jullie haar volgen in haar eigen dikke buiken topic

[KS-MK] [webcam] Valk welsh merrie x Palomino duitse rijpony hengst
Leuk weetje, ik heb haar vorige week gependeld (ik weet niet of ik het moet geloven als nuchtere Hollander) maar dat gaf aan dat er een hengst daar binnen in moet zitten! We wachten in spanning af!