Het origineel: 4 Easy ways to start a training journal
Vanmorgen zag ik dat Bit Magazine mijn blog (vrij) vertaald heeft of het in elk geval als basis voor hun artikel gebruikt heeft. Mijn dag kan niet meer stuk!

Hier het stuk van Bit.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Marit schreef:Geld is niet het eerste waar ik aan denk maar toestemming vragen is wel een dingetje vind ik.in principe word jouw content nu commercieel gebruikt en zelfs.met naamsvermelding mag dat niet zonder toestemming.
TammyVN schreef:Marit schreef:Geld is niet het eerste waar ik aan denk maar toestemming vragen is wel een dingetje vind ik.in principe word jouw content nu commercieel gebruikt en zelfs.met naamsvermelding mag dat niet zonder toestemming.
Mijn reactie was op die van Jennifuur. Ik zou bij bit sowieso niet om geld gaan vragen.. Maar ik zou toch wel aangeven dat ze in het vervolg toestemming moeten vragen.
Jennifuur schreef:TammyVN schreef:Mijn reactie was op die van Jennifuur. Ik zou bij bit sowieso niet om geld gaan vragen.. Maar ik zou toch wel aangeven dat ze in het vervolg toestemming moeten vragen.
Ja, ik weet ook niet of dat gebruikelijk is! Maar mijn gedachtegang was dat Bit commercieel is, en dus wel geld verdient door TS haar blog. Uiteraard is het ook wel al een eer dat het artikel zo wordt gebruikt!