Leuke clinics Noord holland

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fionami

Leuke clinics Noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-15 20:58

Zoals de titel al zegt. Weet er misschien iemand leuke, leerzame clinics in Noord Holland. Ik sta voor alles open dus ben benieuwd wat er dit jaar op de agenda staat!

Martine

Re: Leuke clinics Noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 18:43

WD-V -> EV

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 13:26

Wat gek dat er nog niemand gereageerd heeft, want ze zijn er wel.

Ik weet niet waar je zit? In de buurt van waar ik woon, heb je bij stal veldhuisen in nigtevecht vaak leuke clinics, je kunt kijken op http://www.stalveldhuisen.nl/
Ze hebben net een clinic van Lammert Haanstra gehad, en een dressuur clinic. Ook is er eens in de 2 maanden een springclinic van Lammert Laseur.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 23:44

Geen clinic, maar misschien wel leuk om te kijken: Morgen 1 februari TREC-oefening in Heiloo. Info vind je wel bij Trec en endurance hier op Bokt en anders via HC Heiloo ( als ik het goed heb). Verder weet ik het niet op dit moment, als ik weer wat weet lees je het hier wel.

Kirstin_HenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 14:20

Lammert Laseur organiseert veel leuke en leerzame clinics! 12 April weer een springclinic bij stal Veldhuisen, 25 en 26 April cross clinic bij de schalm in Renswoude, 17 mei een clinic om te leren afstanden te rijden (deze is dan waarschijnlijk in Soest). Dit zijn wel springclinics maar bij stal Veldhuisen geven ze ook veel dressuur clinics!

Als je naar de site gaat van Lammert Laseur vind je heel veel informatie www.lammertlaseur.nl en op zijn FB pagina staat ook heel veel informatie en zie ook wat hij doet, staat vol met foto's en filpmjes!!

Als je naar hem een e-mail stuurt met het verzoek om de nieuwsbrief te ontvangen blijf je helemaal op de hoogte!!! Staan dan ook de dressuur clinics van Veldhuisen op.

Maar wil je op je eigen locatie een clinic organiseren kan dat ook bij hem!

Succes!!