Met zijn overlijden eind april wist ik meteen dat mijn verdriet beter verwerkt kon worden als ik in mijn hart een ander paard zou toelaten met dezelfde spirit als Falco, om mijn liefde aan te geven.
De dag dat we het as van Falco gingen ophalen, zijn we doorgereden naar Sterksel, naar Nadine Koo die twee halfbroertjes te koop had staan. Eentje kocht ik... eerst, en een week of 2 later... de andere

Blijkbaar was Reindert Jansen in maart dit jaar al bij hen geweest om mooie foto's te maken.

Toen wij dan op 1 mei gingen kijken, zagen deze scheetjes er zo uit!

En dit scheetje kwam dan eerst.

En even later dan de andere.
Toen is het genieten weer volop begonnen. De jongens groeiden en veranderen, en dat doen ze nog steeds!
Juni, al huppelend en spelend in hun grote wei

Juli, hoe ze toch op 2 maanden tijd al veranderd waren

In de loop van de zomer is Reindert ze dan nog eens opnieuw komen vastleggen op de gevoelige plaat, toen werd het duidelijk dat ik gewoon doodgelukkig kan zijn met mijn twee koninklijke prinsen

En zo kwam de herst en nu de winter. Ze hebben niet alleen een berenvachtje gekregen, maar ze zijn ook zo lief en respectvol geworden en ze hebben elk hun eigen karaktertje. Ze hebben elk hun eigen verandering op lichamelijk vlak doorgemaakt, maar vooral Adje vind ik opmerkelijk veranderd. Het weer is niet meer zo goed geweest om nog foto's te maken, dus ik sluit ons jaaroverzicht af met nog wat herfstfoto's!