Gisterenochtend is _Sanne (op bokt) van Sanne Harmsen fotografie foto's komen maken. Ik heb Sanne leren kennen via bokt in het Haflingertopic. Wij hebben afgelopen jaar al een kleine meeting gehad op de verjaardag van een andere bokker. Gisteren hadden wij dus een fotoshoot en kleine tweede meeting in één.
Ik wilde heel erg graag foto's van het rijden, omdat wij de laatste tijd veel vooruit zijn gegaan.
Ook zijn dit de eerste rij-foto's met mijn nieuwe zadel.

Er zijn natuurlijk nog een hoop verbeter punten en hier werken wij dan ook hard aan!
onze grootste werkpunten zijn:
~ het ontspannen vanuit mijn armen, en dan vooral links.
~ hakken uitdrukken.
~ naar voren kijken.

Tips zijn altijd welkom maar graag wel opbouwend!
We zijn begonnen met portret foto's. Het waaide helaas érg hard wat soms niet altijd even makkelijk was met fotograferen. Ook is Vrouwke niet erg makkelijk onder de indruk te krijgen, maar is het ons uiteindelijk toch gelukt om haar oortjes naar voren te krijgen.

Hierna zijn we terug gegaan naar stal voor de rijfoto's. Gelukkig beschikken wij op stal over twee binnenbakken, dus konden we gelukkig droog rijden. Het was alleen nog even de vraag hoe de foto's zouden worden in een binnenbak, maar ze zijn ontzettend mooi en vooral ook scherp geworden!

Natuurlijk hebben wij ook netjes losgereden, alleen zijn hier weinig tot geen foto's van gemaakt.

Als laatste even Sanne zelf ook nog even op Vrouwke gezeten.

Ik ben ontzettend blij met de foto's en wil Sanne daarom nogmaals bedanken!