Time out is behoorlijk sensibel, en de laatste keer dat ik haar mee heb genomen voor de oefening hebben we een ware rodeoshow gegeven

Het lopen op een vreemd terrein, door smalle ruimtes heen stappen, en ook nog een uitbundig versierde bak zorgden toen we net binnen waren er voor dat het haar allemaal even te veel werd.. Maar ik kreeg haar met veel kletsen toch in de voorruit en we zijn aan ons proefje begonnen.
Uiteraard bleef ze de hele proef door wel spanning houden en bleef langs de kantine en de hoek van de kerstboom toch een uitdaging, maar kreeg ik toch in het tweede gedeelte van de proef iets stress er uit..
Vandaag mochten we nog een keer

Ik was supertrots, geen bokken en wegrennen meer, maar uiteraard nog wel scheef, weinig stelling en op de voorhand, dingen waar we thuis mee aan het werk zijn. Maar in de proef kon ik daar nog niet echt mee bezig.
Op de foto's baal ik er wel van dat ik niet netjes rechtop zit, heb daar ontzettend hard aan gewerkt in de training, maar was zo druk met ponybeest dat ik toch stiekem weer naar voren ben gekropen

Zondag gaan we nog even buitenrijden en dan krijgt ze lekker een week of misschien wel 2 vakantie, ze is momenteel door een groeispurt en stress door een wisseling van stal ontzettend mager

Van het zomer wil ik de training iets meer op gaan pakken, maar het is nog zo'n puppie, ze heeft gewoon tijd nodig. Ik heb geen haast