Ik val meteen met de deur in huis haha:
Dit jaar ben ik begonnen met een 'frisse' start met mijn lieve Haflinger merrie Marea. Het zat even allemaal tegen maar we hadden de draad weer opgepakt.

We trainden nog niet echt heel veel dressuur matig meer, hier had ik de lol niet meer echt in dus vertoefden we begin 2014 vooral veel in het bos rond

In Maart ook weer de eerste springwedstrijden van het jaar gestart.
Dit was in Soest

Outdoor seizoen onderhand alweer begonnen en we gingen vrolijk verder in Houten:

Vervolgens weer is op de Marienweide geprobeerd, Marea werd hier altijd ontzettend sterk.
Wel wat balken volgens mij maar zonder kleerscheuren rondgekomen! Trots!!

Strand hadden we dit jaar ook ontdekt! Voortaan de favoriete bezigheid

Nog twee keer springen gestart en zelfs wonder boven wonder nog een winstpunt gereden ook. Alleen begon het er wel langzaam in te kruipen dat ik (nu over twee maanden) 18 zou worden. En hoe zou ik dan ooit nog willen gaan springen?
Gelukkig deed zich de perfecte oplossing zich voor, xLeoniee heeft Marea bijgereden op de stal waar we haar gekocht hadden. En zij zou d'r dolgraag overkopen! Dus m'n liefde staat nu weer op haar oude stekkie

Opzoek naar een ander paardje en we gingen dus kijken bij een 13 jarig Iers Sport paard. Had L springen ervaring dus net mooi voor mij.
30 juni werd deze mooie kerel gebracht. Zijn naam Mickey Finn en zn mooie witte kleurtje, ik was verkocht!
Met hem zijn we in de zomervakantie ook naar het strand geweest.

Toen ik hem pas net een twee weken had naar KNHS instructieweek geweest. Alleen werd hij getrapt door een ander paard en stond ie op 3 benen

Gelukkig was KNHS heel begripvol en mocht ik in de ponyweek meedoen! Was echt een topweek en heel veel geleerd

In September kwam een vriendin hele mooie foto's maken in het bos.

Periode september/oktober ben ik er tevens ook 3 keer afgevlogen. Hij kan heel vies stoppen en draait dan meteen om. Was dus wel weer even wat vertrouwen kwijt toen..
Maar ondertussen zijn we alweer twee keer officieel B springen gestart en hebben nu 2 winstpunten. In de dressuur hebben we er ook al 4 gereden!
Mijn houding boven de sprong is echt nog om te janken maar hij schiet soms nog zo ineens de lucht in

Ik hoop nog veel mooie momenten mee te maken met m'n gekke stuiterbal!

Bedankt voor het lezen!