Dit jaar heb ik na 10 jaar engels rijden besloten een overstap naar Western te maken.

Mei
Ik kreeg mijn eerste les bij iemand thuis op haar paard. Één keer in de 2 weken nam ik daar een les en jeetje wat was dat leuk!

Juni
Ik lesde vrolijk door, maar toch kriebelde het om een bijrijdpaard te vinden. Ik heb altijd eigenpaarden gehad en om dan opeens maar 1x in de 2 weken te rijden was mij te weinig. Stiekem was ik al aan het rond kijken voor een bijrijdpaard maar helaas wist ik dat ik begin augustus geopereerd moest worden vlakbij mijn stuitje. Hierdoor kon ik eigenlijk pas na het herstel echt voor een bijrijdpaard gaan.

Juli
Zo eigenwijs als ik ben heb ik toch contact met iemand opgenomen

Augustus
9 Augustsus (dacht ik ongeveer

September
We reden vrolijk verder en oefende veel aan het tempo al was het voor mij lastig omdat ik maar een beginnend western ruiter ben. Gelukkig vergaf Silas al mijn engelse fouten

Oktober
Simone Prins was opzoek naar oefen modellen en ik bood Silas aan. Onze eerste foto shoot!

November
De eigenaar van Silas vond dat het zo goed ging tussen ons dat ze had besloten om Silas ergens anders te stallen zodat ik meer mogelijkheden had met haar. Hier ben ik haar heel erg dankbaar voor want nu hebben we gewoon een super grote buitenbak met top verlichting, binnen longeerbak en een heerlijke warme stal voor Silas!

December
We bleven lekker door trainen en ons zelf verbeteren en met resultaat! We zijn er nog lang niet, maar ben al super trots wat we nu in 4 kleine maandjes bereikt hebben. En om dit jaar af te sluiten hebben we nog een shoot gedaan!

Ik wil de eigenaar van Silas bedanken dat ik Silas zo goed als mijn eigen paardje mag beschouwen en dat ze zo gigantisch veel voor ons over heeft. Verder hoop ik op nog vele buitenritjes en nog veel meer te leren en natuurlijk heel veel plezier te hebben met Silas!