Ik heb Don nu ongeveer 2,5 jaar en ben sinds kort serieus begonnen met de wedstrijdsport.
Sinds juni sta ik op een ander plekje en dat bevalt me super. Ik ben van een grote manege, waar ik niks hoef te doen, naar vrienden gegaan die achter het huis 5 stallen hebben. Hier moet ik alles verder zelf doen, maar ik mis de luxe totaal niet.
Op mijn andere stal miste ik de goede begeleiding en bleef ik eigenlijk steken. Nu op mijn nieuwe stal heb ik betere begeleiding en kom ik nu ook verder.
Hier een filmpje van februari dit jaar, mijn eerste concours.
En hier het filmpje van gisteren. Paardlief was weer erg kijkerig, wat laatste tijd beter ging. Mijn afstanden worden veel beter en daar ben ik erg blij mee. Ook mijn tempo is veel beter geworden, want dat was in het begin gewoon veel te laag omdat ik heel erg op save reed. Nu ik meer vertrouwen heb gekregen, rijdt ik hem ook meer, waardoor hij ook beter begint te springen.
Op het eind is nog een mooie blunder, ik viel er BIJNA af. Gelukkig heb ik mezelf na 8 pirouettes weer omhoog kunnen hijsen en ben ik weer in het zadel geklauterd.
En nog een paar foto's om het af te sluiten.

Reactie zou leuk zijn, maar houdt het wel vriendelijk. We zijn nog zo hard aan het oefenen.