Als 5-jarige lukt het soms al heel aardig!

Hier een korte video van zijn training: http://youtu.be/FBMXrJbyDFo
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DaisyDarling schreef:Besef je wel dat Horses At Work bedoelt is om tips te krijgen? Elke reagerende bokker moet volgens de richtlijnen ook een onderbouwde reactie geven, maar naar mijn gevoel sla je alles afOm gewoon je prachtige paard te laten zien kun je op In the picture terecht.
Je zegt dat er een hulpteugel aan zit omdat hij anders zijn GP amazone uit het zadel trekt, maar imo zou je van zo'n GP amazone mogen verwachten dat je juist wel met de kracht die dit paard geeft moet kunnen omgaan. Van de kracht die dit paard zou hebben zie ik op de filmpjes niet heel veel terug, de power waarmee hij de amazone uit het zadel zou trekken zie ik niet in de galop.
Maar, misschien rijden klassieke GP amazone's wel heel anders en is dit veel beter voor het paard. Veel succes met hem, knap kleurtje heeft ie
listiglistje schreef:Eeerlijk.... ik mis verzameling, sprong, gedragenheid op het AB, rechtgerichtheid en ook een vlug achterbeen.
Peterina schreef:Bokt kennende denk ik dat ik liever wacht tot hij in Maart uitgebracht wordt.
Geen zin om hier een 'fun' video te plaatsen die in typisch Bokt stijl afgekraakt wordt.