Ik heb al een tijdje geen foto's geplaatst van Bandito op bokt, dit oa te maken met dat ik in verwachting ben van mijn eerste kindje. Helaas is daardoor het paardrijden op een wat lager pitje gekomen, vooral de dingen die ik heel graag deed zoals springen, cross of buiten rijden met Bandito.
De afgelopen maanden vooral veel getut en leuke dingen gedaan, omdat ik al vrij snel niet meer kon rijden helaas.
Een tijdje geleden gaf mijn bijrijdster aan dat zij intern stage ging lopen voor haar school voor zo'n 10 weken. Van het een kwam het ander en met het winterseizoen voor de deur en het feit dat ik Bandito niet meer kon trainen, heeft zij Bandito de komende periode tot praktisch aan mijn bevalling mee op haar stage. Hij staat daar nu zo'n twee weken en ik ben erg tevreden!!
Mijn vriend was zo lief om mij dit weekend als verrassing mee te nemen naar een vakantiehuisje om de hoek, waardoor we lekker veel bij Bandito konden zijn.
Hier hebben we ook foto's gemaakt van Bandito en ik tijdens een wandeling met mijn buik van 28 weken. Het was last minute gepland en met een nieuwe camera, dus het zijn geen perfecte foto's geworden, maar ik ben er erg blij mee

Samen:

Detail halster:

Met mijn lieve vriend & de papa van mijn kindje:

Uiteraard even gek doen tussendoor:

Knap paard:

Daarna ook nog even de les gekeken van mijn bijrijdster, dit is het plaatje van na de les

Hopelijk gaan we het over een tijdje over doen met wat meer planning en een schoon paard

Een reactie zou erg leuk zijn