De rit was in Ermelo op het KNHS centrum. Voor het goede doel heb ik 111,50 opgehaald via mijn Facebook actie oproep.
Er was gevraagd om in het roze te komen. Tsja laat je favoriete kleur nou roze zijn en je daar veel in hebben. Arme papa wilde niet in het roze.
Pony heeft niets te willen die ging wel in het roze.... Even langs de Action balonnen en hoed halen en daar is de pony dan van stoere ruin tot echte homo. [AR-ITP] DJ welsh loopt voor Pink Ribbon de enjoy the ride rit!

Op het KNHS werd er al geroepen als er een prijs was won jij die! We werden erg vaak op de foto gezet door personeel en mensen in het bos als andere deelnemers.
Toen werd ik gevraagd om mijn foto's in het orgineel door te sturen voor het blad paard & sport. Wauw zo trots als een pauw! Tuurlijk wilde ik dat mijn pony in het blad voor het goede doel.
Vandaag niets vermoedend Facebook berichtje van Christy een medebokker... Heb je de Paard & Sport ? Ik; Ben wel lid, want ?
Je staat erin! Foto ? Tuurlijk wil ik foto. Netjes kreeg ik een foto en binnen no-time had ik hem geplaats op Facebook.
Echter vanavond lag het blad in de bus bij mijn ouders!

Citaat:Deze knappe Welsh A DJ Rock is van de 24-jarige Lieselotte Steegemans uit Amersfoort. Samen zetten ze de eerste schreden op het pad van de aangespannen wedstrijden. Zo groeien ze er samen in, verteld ze. Lieselotte:'Op het moment rijden we vooral veel buiten. De Enjoy the Ride-ritten en buitenrijden doen we als afwisseling omdat ik van mening ben dat je je paardje niet moet overtrainen.'