[VVDD] zo een kleintje maar zulke grote zorgen...
Het ging allemaal zo goed het einde was al bijna in zicht ik was al aan het aftellen totdat je weer lekker veulen kon zijn en weer lekker met je vriendjes kon spelen. Tot gisteravond... ik ging zoals elke avond weer naar hem toe om hem te temperaturem, prikken, voeren zijn paddockje schoonmaken en natuurlijk ook superveel knuffelen en kriebelen!
Maar hij werd boos hij trapte echt naar me! Hij was ook weer wat slomer en wilde niet zo goed eten. Nouja het kan dat hij gwn even een slechte avond had.
Vanochtend voor school weer gegaan en meteen kwam de staleigenaresse naar me toe dat het niet zo goed ging met willem... meteen naar me echat toegegaan om te kijken en jeetje wat stond hij er weer sneu bij. Hij wilde amper eten maar na veel overtuiging en 25 minuten later zijn er dan eindelijk 2 handjes van zijn lievelingsmeusli in gegaan. Zijn temperatuur wisselt erg af, hij kan amper rechtop blijven staan dus lopen zit er ook niet echt in. Overal gevoeld en ja hoor op dat moment leek het wel alsof de grond onder mijn voeten verdween... er was waarschijnlijk een nieuw abces aan het groeien. De da had nog gezegt dat als hij nog 1 moeilijk abces zou krijgen dat ze niks meer voor hem konden doen.
Meteen de da weer gebeld het klonk nog niet super allarmerend dus eerst maar even nieuwe medicijnen+pijnstillers proberen. Toen ik vanavond weer op stal aan kwam had iemand per ongeluk zijn hekje open laten staan maar de kleine man had er niet eens de kracht voor om op verkenningstocht te gaan(Dat was maar beter ook). Zijn nieuwe medicijnen vond hij prima en deed er niet moeilijk over. De komende dagen moet ik elke dag de da bellen en hopen dat het of een makkelijk bereikbaar abces word of dat hij er zelf overheen komt
dus wie duimt er weer mee voor me ukkie??

,alleen "deskundig" in mijn ervaring met droes helaas!!