We hadden blessure leed

Zhivago heeft HKO wat al jaren stabiel is. helaas eind vorig jaar begon hij wat te kwakkelen en liep hij af en toe niet helemaal lekker.
Hij wilde niet fijn buigen en werd stug, sterk en vervelend.
Januari was onze eerste afspraak op Bodegraven en daar zijn we daarna met regelmaat geweest (elke 2 maanden)
Hij was gevoelig op zijn voorbenen, op foto was het beeld van de HKO niet verslechterd maar klinisch wel.
prognose: gereserveerd positief.. hij kon me op dat moment niet garanderen dat we terug de sport in konden. vanaf dat moment veranderde mijn instelling. het kon me allemaal niet schelen. Ik heb alles op alles gezet om te kijken hoever we hem konden oplappen. Ik hoefde niet de sport in, recreatie of rust was ook prima, maar wilde achteraf niet kunnen zeggen "had ik maar..."
Dus de medische molen ging draaien en er is van alles gedaan.
foto's van benen, rug, hals, heup
voorbenen inspuiten
manuele therapie
en elke 2 maanden controle.
Met zijn voeten ging het steeds beter maar hij bleef wat slapjes. Toen hebben we in overleg met de DA ervoor gekozen om hem op de anabole te zetten. (eind febr.)
Dit heeft hem goed gedaan. Hij werd steeds sterker en ik kon hem steeds meer oppakken qua training.
regelmatige controle en vaak mijn zadel aan laten passen heeft ervoor gezorgd dat we steeds weer een stapje verder kwamen.
en nu.... kijken we over het topje van de berg heen!! Dat diepe dal is al ver achter ons en we blijven maar klimmen
Ik kan jullie vertellen dat ik er elke keer met een smile op zit, genietend van het feit dat we weer op de juiste weg zijn.
Elke dag is een kadootje.
Gister ons 3e wedstrijd gereden na de blessure.. we zijn er nog niet maar was echt super tevreden!
Spanning wordt weer steeds wat minder en hij blijft er steeds beter aan trekken.
Verbeter punten zijn er genoeg, hij komt af en toe nog wat te diep (maar heb hem liever iets te rond dan dat hij zijn rug vast zet)
Ik moet op mijn kont gaan zitten in galop en m'n benen lang houden.
En hij moet nog wat sterker op achter (hier zijn we mee bezig)
Kijk en geniet van mijn knappe man.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.