Het was gelukt om een zeer ruime toestemming te krijgen om op het landgoed foto's te maken. Ook op plekken waar je normaal niet mag komen met je paard, zoals vlak voor het grote -bewoonde- landhuis. We stonden zowat in hun voortuin...
Daarvoor veel dank aan stal Paarden Heerlijkheid Marienwaerdt waar we met alle trailers mochten parkeren, en de Familie van Verschuer, eigenaar van het landgoed.
Er waren 9 fotografen en 9 modellen, die stuk voor stuk hun beste beentje voor gezet hebben.
Van 7 van de fotografen heb ik ondertussen de foto's gezien.
In dit topic zie je hun foto's. Wanneer de laatste 2 fotografen ook hun foto's klaar hebben, volgt er nog een 2e topic.
Op stand 1, voor het grote landhuis.
Anne-Wil Geurtse (Geen bokt)

Op stand 2,
Tobago (Knapstrupper) en Tweety (Lusitano), 2 barokke paarden gezamenlijk voor het landhuis:
Silver-Emotion (Jenne op bokt)

Op stand 3
Tweety onder de toegangspoort van landgoed Marienwaerdt
Mijnheer stond zich nogal op te vreten (T'ís een heetkop) en ik vind het dan ook erg knap dat dit resultaat er nog uitkwam

Voor 1 van de grote oude hooibergen.
Met Habibi, mijn hondje. Die eigenlijk niet op de foto had zullen gaan, maar waar ik dan toch wel weer erg blij mee ben dat ze er stiekum toch op staat...
Suus-fotografie (Marcato op bokt)

En nog een hele vrolijke voor de hooiberg

Chanelart.nl (Chanel14 op bokt)

Een mooi plekje dicht bij het bos:
MPG-fotografie (Moonfight op bokt)

Mooi Koppie:
Elin-Daisy fotografie (LoveSushi op bokt)

Op 4 oktober was het prima weer, maar de herfst was wel al echt begonnen:

Anne-Wil Geurtse (Geen bokt)
Op de grote brug die ook wordt gebruikt bij jachtpartijen en aangespannen wedstrijden (Marathons)

Een paar mooie detailfoto's:
Rawhorse photography (Tezzy op bokt)

Rawhorse photography (Tezzy op bokt)

Suus fotografie (Marcato op bokt)

En een mooie blackfoto:
MPG-fotografie (Moonfight op bokt)

Alle foto's zijn erg gaaf natuurlijk.
Maar als laatste een foto waar ik echt héél erg blij mee ben. Het is sowieso al een mooie foto.
Maar Tweet is behoorlijk ziek geweest afgelopen winter, tot 2 maal opname in een kliniek aan toe. Ik had toe serieus niet verwacht dat ik ooit weer echt aan het rijden zou komen. Laat staan weer zoals op deze foto..
Deze foto geeft aan dat we er weer zijn. Vrolijk paard dat er echt voor gaat, en daarmee een heel blij baasje op zijn rug. Zo kan een foto een extra lading krijgen...
Dit is in de Uiterwaarden, dicht bij het klooster. (De achtertuin zeg maar) daar liggen wat boomstammetjes.
Suus fotografie (Marcato op bokt)

voor alle foto's, ook van de andere modellen:
zie:
http://fotomeetingmarienwaerdt.weebly.com/