Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
FriesWytske schreef:Ik zou hier zeker melding van gaan maken bij de Camping. Ook zou ik een briefje op het hek doen, zodat ze weten dat ze niet in het land mogen komen. Weet niet of je stroomdraad hebt bij het hek. Zo nee, zou ik dat wel doen.
Ineke2 schreef:Ik zou er zeker melding maken bij de camping, dat ze hun gasten met kids bij aankomst melden dat niet bij paarden in het weiland mogen komen. Óók niet om te aaien. Tevens vertellen als ze betrapt worden dat er aangifte word gedaan bij de politie.
Zou er echt snel klaar mee zijn zeg.
smurffie schreef:Het hek zelf even mooi onder stroom.zetten. een ijzeren hek geeft een mooie klap en dan is het snel over

Eirikur schreef:smurffie schreef:Het hek zelf even mooi onder stroom.zetten. een ijzeren hek geeft een mooie klap en dan is het snel over
Het hek zelf bewust onder stroom zetten mag niet. Je mag er wel een draadje binnenlangs spannen. Het kan dan zomaar gebeuren dat dat draadje toevallig tegen het ijzeren hek aan komt, waardoor er ook stroom op het hek komt te staan. Maar dat is dan natuurlijk per ongeluk, daar kun je niets aan doen.
Fjorj schreef:Een schadevergoeding voor wat?? Afgeknipt haar? Ik denk dat de rechter zich nog net niet in z'n broek pist.Verhaal gaan halen bij camping en vragen om schade vergoeding.