Daar zijn we onderweg. Een voorbijganger zag me filmen en vroeg of ik het leuk vond als hij een foto van ons maakte. Victor had wel wat beters te doen dan stilstaan, maar helaas voor hem, hij ging toch echt wachten. Ik was dus bezig met een ophouding te maken tijdens de foto.
En nu de filmpjes, want die zijn het leukst.
Deel 1 - langs het winkelcentrum naar de brug.
De brug vindt hij nog lastig, daar had ik twee handen nodig. Er zijn namelijk 2 nieuwe betonrichels gelegd toen de brug (recent) aangepast werd. Die 2 richels vindt hij eng, de rest van de brug is niet interessant. Ook heeft hij besloten de rozerode fietstegels spannend te vinden. De vaalroze niet, maar de rozerode wel.
Deel 2 had een filmpje moeten zijn langs de shell, dat stukje staan grote flapperende vlaggen, veel verkeer dat langs komt en oversteekt, een wasstraat die actief was en iemand die zijn auto aan het uitzuigen was. Maar helaas had ik per ongeluk 2x op het filmknopje gedrukt dus dat was een filmpje van 2 sec.
Het werkelijk deel 2 is een stukje verderop, net na de rotonde (langs de plataanlaan voor de Hellevoeters). Met daarbij een drafje.
Deel 3 is de stoep op om iets verder over te steken via het zebrapad. Nadat ik Victor vertelt had te wachten, besloot hij voor een auto toch voorrang te nemen. Daarom was ik even niet op mijn taalgebruik gefocust. Pardon daarvoor. Uiteraard wel stilgekregen (nog op de stoep). En daarna tussen de hekjes door de Koedijk op, totdat ik een persoon tegenkwam die wel een foto van me wilde maken.
Het laatste deel alweer. Eerst een stukje stappen. Bij 1.10 komt mijn afslag in beeld en vrij snel daarna ga ik het sluippaadje door.
[VVDD] Wandelen met Victor, shoppen bij de Lidl. was mijn vorige topic.
We komen van dit gedrag af, 1.5 jaar terug: