Mag ik jullie even voorstellen aan:

Falinka B
4 jaar
Merrie
Vader: Amadeus
Vader moeder: Empire
Spring gefokt
Ik heb Falinka gekocht als 2,5 jarige. Een echte puppy was het nog !

Maar ook puppy's moeten dingen leren!
Dus Falinka moest er uit eindelijk ook maar aan geloven! Na een aantal keer te hebben gelongeerd met singel en zadeltje was het nodig tijd dat ik er maar eens op klom.
Pooeeeeh wat vond ik dat spannend !
Voor het eerst op mijn puppy paardje !
Maar ze was zooo braaf !!

Ik heb haar uiteindelijk helemaal zelf beleerd en in de bijna twee jaar dat ik haar nu heb , hebben we toch best al wel veel meegemaakt !
Zo als ook de titel luidt, voor alles geld een eerste keer !
Zo hebben we in de zomer van 2013 voor het eerst gezwommen! Opzich vond ze dit niet zoveel aan, al dat water om haar heen ! Is maar niks voor een paard met watervrees !

Zo hebben we afgelopen winter voor het eerst foto's in de sneeuw gemaakt !

En kwam natuurlijk ook de eerste keer een "echt" sprongetje maken !

En zo hebben we in april 2014 ons eerste onderlinge wedstrijd gehad in Walchum ! Wat deed ze het goed !!

En zo hebben we dan dit jaar onze eerste cross gereden ! Dit was voor Falinka voor het eerst maar ook voor mij voor het eerst !
En wat hebben we genoten! Het was geweldig, een super sfeer , een heerlijk koel paard, een super parcours en natuurlijk heeerlijk weer !
Hier een paar foto's van de cross !
Dit was aan het begin van de cross samen met een vriendin van me.

Op de hindernis af rijden, helaas geen foto van de hindernis zelf

En een afsprong

En dan natuurlijk de mooiste als laatst !

Falinka is van puppy gegroeid naar een super paard die is korte tijd erg veel heeft geleerd !
Ik hoop dat ik nog lang van haar mag genieten !
Ik hoop dat jullie net zo hebben genoten van foto's als ik altijd doe als ik er naar kijk!
Ook zou ik het leuk vinden als jullie een reactie achter laten!