Friese stermerrie op fotomeeting en op de ringrijderij!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bamii

Friese stermerrie op fotomeeting en op de ringrijderij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 20:20

:wave:

31 augustus hebben Dieuwke en ik een super leuke fotomeeting in het Drents Friese wold gehad! Helaas heeft het de hele dag geregend maar dat gaf wel leuke effecten op de foto's.
Voor wie Dieuwke nog niet zo goed kent, ze is een friese stermerrie van nu 13 jaar. Ik heb haar sinds januari, dus dit was ook onze eerste keer dat we ergens in de trailer naar toe gingen en ook onze eerste fotomeeting. Ik dacht dat het voor haar allemaal erg spannend zou zijn, eerste trailer rit, vreemde omgeving en vreemde paarden. Nee hoor, mevrouw had alleen aandacht voor het gras :7 Dus op veel foto's staat ze er niet echt fotogeniek op haha. Maar toch hebben de fotografen zo veel leuke foto's gemaakt, dat ik nu niet kan kiezen :P

Ik wil Froukje, Sanne, Claudia, Naomie en Thirza heel erg bedanken voor deze prachtige foto's!

1
Afbeelding

2
Afbeelding

Had ik al gezegd dat mijn haar heeel raar gaat zitten als het nat is? :+
3
Afbeelding

4
Afbeelding

5 Dikbil :P
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding

8
Afbeelding

9
Afbeelding

10
Afbeelding

11
Afbeelding

12
Afbeelding

Ook deden we 20 september mee aan de ringrijderij in Oudwoude. Alle energie die ze misste bij de fotomeeting had ze even bewaard voor het ringrijden onder het zadel. Jeetje, wat heb ik daar een werk aangehad :=.
Gelukkig na een aantal rondjes werd Dieuwke weer wat rustiger, maar tijdens de loze ronde ging het mis... We moesten allemaal achter elkaar aanrijden. Dat ging niet goed, en Dieuwke rende zo de eersten voorbij, gelukkig hadden zij wel hun paard onder controle dus bleven hun paarden rustig.
Maar ondanks dat ze erg druk was zijn wij 2e geworden! *\%/* Totaal niet verwacht, het was ons eerste keer dus ben super trots op Dieuwke!

Afbeelding

Raak!
Afbeelding

Helaas, deze was mis...
Afbeelding

En toen zat ik aan mijn 15 foto's limiet :D

Bernadth99

Re: Friese stermerrie op fotomeeting en op de ringrijderij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 09:52

Leuke foto's!!

Naomi_King

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 15:37

Ziet er goed uit! :D

Edit: Helaas doen 8 & 9 het niet...

Bamii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-14 16:53

Bedankt Loveisis99 en Naomie!
Bij mij doen 8 en 9 het gewoon wel?
( zijn toevallig de foto's die jij gemaakt hebt )

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 12:40

whaha die man op foto 13 :')

Leuke fotos btw <3