Na een tijdje heel weinig gedaan te hebben zijn we weer een beetje begonnen met rijden. Omdat ik 120 kilometer van mijn paard af woon gaat het trainen soms wat lastig. Doordeweeks wordt ze dan ook gereden door mijn superverzorgster xVerax
In een schimmig, ver verleden waren we M1, maar nu komen we daar lang niet meer aan. Sinds ik ben gaan studeren is er een hoop gebeurd: Arwen is een paar jaar verkocht geweest, er is kissing spines bij haar geconstateerd en ik heb zelf natuurlijk veel minder tijd gehad om te trainen. Onze laatste les samen was dan ook in april 2010. Nu heb ik echter weer wat meer tijd en gaan we er weer hard tegenaan
. Ik ben dan ook benieuwd naar jullie tips om beter te worden, en op welk niveau jullie ons momenteel zouden indelen.Daarom hier een paar foto's (voor de luie klikkers) en een filmpje. Starring Arwen, merrie, 15 jaar, KWPN.
Berichtjes zijn leuk, zowel kritiek (onderbouwd) als opbouwend commentaar! Zelf heb ik commentaar genoeg op mezelf, maar mijn voornaamste punt is dat ik nog wat teveel onrust zie in ons beeld. We hebben een tijdje lang en laag gereden en nu wilde ik haar wat meer gaan oprichten, maar zoals je kunt zien wordt het snel een beetje gespannen en kort. Misschien door de kissing spines? Anyway, genoeg gepraat. Hier zijn de foto's en het filmpje!