Aangezien ik normaal altijd achter de camera sta, leek het mij leuk er nu eens voor te gaan staan.
ponylief heb ik nu 10 weken en de heide staat nog mooi in bloei, en laat die heide nu 5 minuutjes stappen van mijn stal zijn

Time out is 5 jaar, redelijk groen/ geen niveau. We rijden eigenlijk alleen in het bos en 1 x in de 2 weken hebben we dressuurles. Naar mijn mening kan je een paard prima rechtrichten in het bos, en alle basis aanleren op mooie brede paden. Maar veelal rijd ik haar lekker met een lang teugeltje door het bos.
We zijn begonnen met het uitleggen hoe blackfoto's gemaakt worden, Pony had geen geduld maar toch een leuk plaatje uitgekomen:

daarna richting de heide:

en bij de mooie paarse heide:

stilstaan is nog wel heel erg moeilijk...dan maar vooruit blijven gaan, moest hier remmen voor einde aad, jammer van de ongelijke handen...

en dit vind ik echt de mooiste:

nog meer verliefd op mijn heerlijke boscross pony, misschien toch ooit maar eens starten, maar weet niet waar mijn gezicht harder van gaat stralen

Dank je wel Anne, ik vind superknap wat je met mijn camera hebt gedaan, zaten echt al leuke foto's tussen, in zo eventjes:)