Believe in yourself and in your dream, though impossible things may seems. Someday, somehow you'll get through to the goal you have in view.
Paspoort paard

El Cosimo
witte hengst
geboren 23/04/2008
Scid & Ca vrij!
Vader: El Sid by Wereld Kampioen Al Lahab
Moeder: Thee Magic Capri by Wereld Legende Thee Desperado
Gefokt door: Linden Arabians in Nederland
In eigendom: Bratz Arabians In Nederland
Ik wil graag mijn kanjer in het zonnetje zetten aangezien hij het dubbel en dwars heeft verdient.
Naar een behoorlijke tijd uit de run te hebben gelegen. Door een zware zand koliek. Wat hem het leven op een haar na heeft gekost. Artsen gaven hem minder dan 20% overlevings kans en wilden hem het liefst uit zijn leiden verlossen. Alleen stond er een paard voor ons dat bleef vechten voor zijn leven,zijn ogen zo mooi helder. Die dag, dat uur, die lange minuten (Seconde's) ging er alles door me heen.
Iedereen om mij heen wilde wat anders ik en me vriend besloten, wij besloten samen met ons paard te vechten voor zijn leven. Niemand had het gedacht sterker nog verwacht, durven hopen dat het nog goed zou komen. De zaal vulde zich met artsen die nieuwsgierig werden. Niet snapten dat een paard zoveel drang had om te overleven. Tot op de dag van vandaag krijgen wij emails en telefoontjes uit utrecht met de vraag hoe het met onze parel is. Dit gun je Niemand. Je voelt en ziet en vooral beseft wanneer je dierbare vriend moet loslaten. Als je ziet hoe hard je beste vriend er voor knokt dan breekt het je diep van binnen. Dan ga je tot het bittere eind. Dat hebben wij gedaan.
Afgelopen Zaterdag werd dit beloond In Raalte Waar de Nederlandse Kampioenschappen werden gehouden.
El Cosimo werd 1e in zijn klassen (6 jaar en ouder) en kreeg een zilveren medaille in de kampioenschappen.
Dit show seizoen heeft die het veder heel goed gedaan wij zijn erg trots op hem.
Onze enorme dank gaat uit naar zijn trainer en vriendin (Benjamin Kooiker & Patricia van de maat)
Die hem met veel liefde hebben behandeld. Zei zijn een super team. Hebben ten alle tijden in hem geloofd. Die er voor hem waren toen hij zo ziek was.
Die ons in zijn ziekte tijd erdoorheen hebben gesleept. En moet je zien wat er nu staat een pracht vent.
Ben echt enorm trots. Dit is voor een eigenaar goud niet te omschrijven.
National C Show Zuid 1e plaats & zilveren medaille
Emerald Trophy - International B-Show 4e place
Kauber Platte Internationale B -Show 3e Place
1e in zijn klassen (6 jaar en ouder) en kreeg een zilveren medaille in de kampioenschappen.

Kauber Platte Internationale B -Show 3e Place

National C Show Zuid 1e plaats & zilveren medaille

Heerlijke foto van ons twee in Sint oederode

foto van een fotoshoot thuis Reinder heel erg bedankt

Foto van een bokker mag natuurlijk niet ontbreken (Ben even haar naam kwijt