Hij komt uit Polen en is door een handelaar meegenomen naar NL, het beestje was erg lelijk en vermagerd.. maar ik zag hier iets moois in en wou hem kopen..
Na lang zeuren bij mijn ouders vanaf juni tot oktober hebben wij hem dan op 3 oktober eindelijk gekocht, EINDELIJK was dit knappe paardje van mij. Hij kwam samen met een ander paard en zou verkocht worden, maar aangezien hij niet goed liep bleef hij bij ons op stal. Het is een wonder dat hij in de tussen tijd niet verkocht is.. hier ben ik zo blij om, want nu is hij van mij
ik ben zo gek op dat dier, en ben heel blij dat ik al deze moeite heb gedaan en al mn tijd en geld er in heb gestoken, want het is een super mooi paard geworden en het is echt werkelijk ZOOOOO'N braaf dier, kindjes van zeven jaar galoperen er mee en maken er sprongetjes mee.. zo bijzonder!
we hebben heel veel meegemaakt, en hij heeft artrose in beide achterbenen, maar hij doet het SUPER !!! trots op mijn Perry.
Toen ik hem kocht (3 okbtober)

hier werd hij uiteraard niet bereden, zo'n mager paardje.. alleen ff er op voor de foto !
18 januari :

februari :

maart :

op stal zijn alle kindertjes he-le-maal gek op Perry

door de mac drive :d

verdere rijfoto's kan ik helaas niet hier op zetten omdat bokt zegt dat ze te groot zijn, deze komen er nog wel een keer