Zaterdag ging ik met bokker Nobje een buitenritje maken vanaf mijn huis. De afgelopen keren nam ze haar paard mee en dat ging erg goed met mijn Haflinger Rosalie.
Toen ik zaterdag achter de trailer keek zag ik ineens Krummel staan! Ik helemaal van slag, want hoe zou Rosalie daar naast gaan lopen. Nou Rosie voelde mijn angst en ging dus rondjes lopen draaien. Toen mijn eerste schrik voorbij was ben ik opgestapt.
Na een paar dribbelpasjes gingen we rustig op weg. Nobje had haar camera mee en heeft onderweg gefilmd. Ze heeft er een prachtig filmpje van gemaakt.
Ik wil deze dus graag met jullie delen.
Ik ben nu denk ik een keer of 8 met Rosalie naar buiten geweest en het gaat steeds beter. Tijdens deze rit ook het allereerste galopje gedaan. Ik was er klaar voor!
Ik hoop dat jullie net zo genieten van het filmpje als ik! Ik vind ook het laatsje stuke zo leuk dat mijn kudde Rosalie weer komt begroeten!
Rijtechnisch commentaar mag, maar hou daarbij in gedachte dat ik een recreatieruiter ben en vooral voor mijn plezier opstap

http://www.youtube.com/v/N6A8z0GVyCk
Voor wat meer achtergrond informatie over mij en de paardjes kun je dit topic bekijken:
[ITP] Verslag van mijn eerste jaar als paardeneigenaar