Gister was ik gezellig met de honden op het strand. In de verte zag ik een paard voor een kar. Ik zag het paard bizar lopen, sorry heb geen ander woord ervoor, heel overdreven en zonder tact. Ik moest denken aan die "dansende" paarden, walking horse ofzo, die wel eens ring om de benen krijgen om zo de benen hoger op te tillen. Ik dacht dat dit zoiets was.
Toch bleef ik kijken, ik stond op het begin van het strand en het paard liep helemaal bij de zee. Ik besloot wat foto's te maken, want ik had zoiets nog nooit gezien.. Dat paard bleef maar zo vreemd lopen.
Eenmaal thuis bekeek ik de foto's op de computer en zag tot mijn verbazing dat het paard teugels (??) vast had om alle 4 de benen.. Ik heb dit werkelijk nog nooit gezien en ga toch al wat jaartjes mee in de paardenwereld.
Nu vroeg ik mij af of Bokt weet wat dit is? Hoe dit heet? Waar dit voor dient? Want ik ben erg nieuwsgierig geworden, om eerlijk te zijn vond ik het paard ontzettend zielig om te zien op het strand. Er stond een man naast met een zweepje om hem van voren aan te tikken. En de man op de kar had extra leidsels.
Ik ben benieuwd wat Bokt hier van vindt en wat dit allemaal is, ik leer graag bij want wellicht maak ik mij "zorgen" om niks en valt het allemaal wel mee

Dit topic is niet bedoeld om te achter halen wie dit paard is en van wie hij is, ik heb expres de personen er af geknipt, want daar gaat het mij niet om. Dus mocht je het paard/locatie herkennen houd het dan voor je

De foto's ( dit zijn geen moment opnames, ik heb een reeks van wel 30 foto's het bleef gewoon zo doorgaan)

Bedankt voor de informatie alvast

Groetjes Agnes