Ontzettend leuke maar ook wel beetje vermoeiende dag, Cay kan enorm druk doen als hij andere paarden ziet, het was vrij warm dus baasje had het soms wat zwaar maar de fotoos die eruit gekomen zijn maakt het enorm de moeite waard.
Ik heb Caydo zelf gefokt, hij is het laatste veulen wat ik zelf gefokt hebt uit mijn inmiddels overleden hengst Chakotay alias Chuck, hij heeft hierdoor ook erg veel emotionele waarde voor mij.
Cay is een 4 jarige ruin, hij kan heel druk zijn maar op andere momenten weer enorm relaxt en lief, het is wel het grootste zoen en knuffelpaard die ik in mn paardenleven meegemaakt heb.
Caydo lijkt qua uiterlijk steeds meer op pappa Chakotay, heeft het enorm gevoelige en werklustige karakter van mamma Qannick en de arronte uitstraling van opa Ryon O,Malley.
Wat ikzelf prachtig aan hem vind zijn zn blauwe kijkers, ik kan daar in verdrinken en ik geloof dat de fotografen het daar ook mee ens waren want zij hebben zn ogen prachtig vastgelegd.
Nou, genoeg gekletst, hier wat picca,s van mn tinkermannetje Chuckie,s Stable Caydo.

foto met het baasje

fotoos met Caydo zn beste vriendinnetje die ongelooflijk goed voor hem zorgt.

even wat actie

en dit vind ik absoluut een topfoto die ik zeker ga bestellen in groter formaat.

ik hoop dat jullie ook even verdronken zijn in deze blauwe kijkers.