Voor de mensen die ons niet kennen (en dat zullen er veel zijn
)Rowan is 7 jaar en we zijn bezig met het inrijden van hem, dit is niet zonder slag of stoot gegaan en we zijn er ook nog lang niet.
Na een flinke val waardoor ik even uit de running was en een maagzweer aan zijn kant en verhuizen van stal zijn we weer verder gegaan.
Ik heb een nieuwe instructrice waar ik heel blij mee ben, dit is nu de derde les bij haar.
Ze geeft heel ontspannen en relaxed les wat heel goed werkt voor ons
Hij word met de les liever en braver!
Rowan vind het soms nog lastig om zijn hoofd netjes stil te houden, hij weet soms nog niet helemaal waar hij het fijn vind maar ik probeer hem daarmee te helpen door zo stil mogelijk te zijn in mijn hand.
We draven nu heel relaxed op een zachter tempo omdat meneer (voor nu nog) in een harder tempo zich zelf veel te druk gaat maken met alle gevolgen van dien

Vandaag na lange tijd weer voor het eerst los gestapt(helaas geen foto's/filmpje) wat ben ik trots op mijn beessie.
Ik ben echt ontzettend blij met hem!
Rowan
7 jaar
KWPN keer Draver
Voor mensen die het interessant vinden
http://www.horsetelex.nl//horses/pedigree/352311
Helaas heb ik alleen wat stills uit een filmpje van slechte kwaliteit
Ik hoor graag tips/verbeterpunten (voor zover dat wil aan de longe) om samen te verbeteren.
Vragen etc beantwoord ik graag

Dit vind ik zelf opzich wel een netjes beeld wel ernstig dat ik op het verkeerde been lichtrij

Dit vind ik zelf te diep.

Buitenteugel er bij houden.

Laten jullie een berichtje achter?