Want een shoot in middeleeuwse stijl hebben we al vaker gehad ja
[ITP] Voskleurige (mini?) Tinker @ Slot Loevestein
En dat was ook mijn eerste gedachte toen ik de meeting voorbij zag komen, been there done that. Maar de fotografen waren, op Richard na, bokkers die ik nog niet kende.Een aantal waren ook bokkers uit mijn vaste hk topic en die wilde ik ook wel erg graag meeten. Dus toch maar opgegeven. Een aantal weken voor de meeting kreeg ik een bericht of ik voor een boogschuttersoutfit kon zorgen?
Nou toevallig heb ik een lief vriendinnetje die als boogschutter naar de EFF was geweest en mocht ik haar outfit lenen

Voor de mensen die Rogan nog niet kennen, hij is 100% Tinker (zeker in gedrag) zonder vlek, normaal gesproken ontzettend braaf maar tijdens deze meeting

Ohja ik wilde in de middeleeuwse sfeer blijven en had een pruik opgedaan maar die verloor ik zo vaak dat ik dat ding spuugzat was en hem in de bosjes heb neergegooid

1.

Deze foto is gemaakt door de papa van een fotograaf. Maar hij kan volgende keer ook mee als fotograaf al zeg ik het zelf
2.

Ja vrouwtje, ik zie de "prooi"
3.

Beetje knuffelen hoort er ook bij
4.

5.

Knap kind

6.

7.

Komen we op onze strooptocht toch een knap meisje tegen

8.

Beetje "chillen"
9. https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 5466_n.jpg
Rogan wilde niet een "beetje chillen"

10.

Doe maar ("net" alsof) je hem lief vind riep Kelly
11.

Stiekem vind ik hem ook wel echt lief hoor

12.

Vrouwtje ik zie wat
13.

Echt hoor vrouwtje,ik zie echt wat

14.

15.

Ik ben beter met een zwaard Rogie

16.

Het was een geslaagde dag. Rogan vond het nodig om 3 keer weg te rennen, naar het knappe meisje dachten we eerst. Maar het was schijnbaar een pluk gras wat heel ergens anders groeide en wat hij perse moest hebben

Enne ik ben blij met het resultaat, maarja ik ben bevooroordeeld natuurlijk