Dit is het 2de topic van mij en Wash. Maar het eerste Topic wat echt alleen van ons 2 is. Het vorige topic gaat over de geschiedenis van Wash (Link zie je hieronder)
[ITP] Washington
Nu zullen we maar is over ons beginnen. Ik heb nu sins iets meer dan een maand de trotse eigenaar van Wash. We hebben al veel leuke dingen gedaan en een vriendin wou ons (NoaLoverr op bokt) graag op de foto zetten
Nou zaterdag 31-5-2014 was het dan zover. We hebben een super gezellige dag gehad en zoals normaal was Wash weer helemaal zichzelf
Ik zou een paar foto's voor je onder elkaar zetten en zeggen wat er gebeurde zodat er geen mis communicatie kan ontstaan

De trampoline was al eng maar toen die verplaatst was, was die nog enger en omdat hij er echt niet voorbij duurde ging hij even op zijn achter benen staan wat toch wel een leuke foto opleverde. Maar als hij gewoon los in de bak staat is er niets aan de hand.

Ook zijn we aan het oefenen op in galop over de diagonaal te gaan zonder de wissel wat toch moeilijk is en daar kwam deze foto uit dat hij toch een soort van wisselde.

En natuurlijk kan ik het niet laten om een sprong(etje) te nemen. Ik durf eigenlijk niet echt te springen maar we hebben toch even tussen de 100/110 cm gesprongen
Ik ben er super trots op. Maar er moest natuulijk eerst naar de sprong gekeken worden (foto 1) voor we erover gingen (foto 2 die niet van de hoogste sprong is want daar zat niet zo mooie tussen als deze
)

Maar nu heb ik met de meeste foto's van die dag (en een paar filmpjes) een filmpje gemaakt.
https://www.youtube.com/watch?v=syaXv0b ... tube_gdata
Bedankt voor het kijken ~ Vragen en of tips zijn altijd welkom
Jullie zijn heel leuk samen.
En voor een combinatie die niet graag springt, ging de sprong ook echt goed!