Oh en wat was ik toch weer zenuwachtig! Deus vond het ook erg spannend, hij durfde niet eens het losrijterrein op zonder hulp van af de grond.
Daarna ging er ook nog eens een paard flink aan de haal over het terrein maar gelukkig bleef Deus goed bij me.
Hij liep met het losrijden erg fijn en flink voorwaarts (dat zie je in mijn houding weer terug, ik steek mijn benen dan af)
Tijdens de eerste proef was ie al een beetje leeg. Ik vind het nog erg lastig in te schatten hoe lang ik los moet rijden. En door de spanning is ie nog sneller leeg (en ik ook).
Echt vlak voor ik de proef in ging kwamen mijn ouders kijken, maar mijn vader loopt op het moment heel slecht dus wilde graag wat dichterbij parkeren. Dit mocht onder geen beding ook niet voor 10min dus moesten ze weer naar huis. Dat vond ik echt niet leuk en maakte het extra moeilijk om de knop weer om te zetten naar het rijden.
Amadeus is een 9 jarige ruin en we zijn na dit concours (is onze 8ste wedstrijd) L1+3, ons doel was binnen de hekjes te blijven en dat is gelukt! Ben ook weer zooo trots op hem, hij heeft mij met mijn spanning er zo goed door heen getrokken door zo braaf te blijven lopen.
Hier dan echt de foto's die weer heel mooi zijn gemaakt door Else appelflapje op bokt!
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12