Maar ik doe het toch

Zoals beloofd zou ik wat vaker foto s van mijn ritten gaan posten. En vandaag heb ik weer een nieuwe route gevonden en die was echt prachtig!
Dus deel ik hem graag met jullie.
We moeten eerst de brug over.

Dan langs alle weilanden over een asfalt weg.

Met dit uitzicht geen straf toch?
Die gaat dan over in een zandpad waar je heerlijk kan galopperen. (foto genomen op de terugweg dus andere bergen voor de afwisseling he

Aan het einde van dat pad moet je een stukje plat om je paard gaan liggen om op de weg te komen. Die steek je dan over en dan kom je op een stenen/keien pad.

Empaier draaft dat vrolijk omhoog. Hoewel het toch wel wat ver was om sommige stukken echt te slecht. Dan wilde hij wel stappen. De slechte stukken had ik 2 handjes aan het stuur haha. Geen fotos dus.
Dan kom je uit op een pad dat nu onder water staat. Hij maakte daar wat herrie over maar toen er aan 2 kanten koeien stonden was hij te druk er nog op te letten.

En als je dan onder alle bomen uit komt, sta je opeens bij de rijbak waar ik mag trainen. Daar heb ik geen foto van gemaakt want daar kom ik zo vaak. De eigenaar was er dus moesten even afstappen voor een drankje.
Naast de rijbak staan de paarden van de eigenaar en een nederlander die in dat dorp woont. Die was ook thuis dus moesten we nog eens stoppen.

De paarden van de nederlander.
Vervolgens ben ik via de asfalt weg weer afgedaald. Daar stonden nog meer paarden vriendjes.

En uiteindelijk kom ik op hetzelfde pad uit als waar ik heen ben gekomen.
Maar eerst dus nog even onder de bomen door duiken.
Net ervoor:

in 1 woord:
Zalig!